Takie harbatki to można pic z miesiąc, dwa nie więcej bo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum informacje dla studentw pedagogiki na UO Strona Gwna -> Materiay na zajcia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 9:32, 10 Kwi 2014    Temat postu: Takie harbatki to można pic z miesiąc, dwa nie więcej bo

Po pierwszych dwóch,,ciągachdostałam napadu śmiechu.Ryłam dosłownie ze wszystkiego a za mną maż i położna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy stanęłam w ciężkiej sytuacji życiowej, zwróciłam się do sądu o alimenty, bo takowe mi się należą, zostałam zmiażdżona, ale też nie dałam się tak potraktować, przez jakiegoś d*pka sędziego, walczyłam tylko o to, aby on płacił za mieszkanie z którego korzysta. 167 cm wzrostu i dzisiaj ważę 52,6 kg.
Ja sobie myśle ze oni po prostu robią sobie z nas żarty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszy lodzik nie był za dobry w jej wykonaniu i z tego co pamiętam nawet nie doszedłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie najlepiej wykonac to badanie prywatnie, niestety nie dostalam skierowania na nie panstwowo???

Ja tez sobie wczoraj przebilam pepek ... [link widoczny dla zalogowanych] Sama takie mam i to chyba najbardziej naturalna metoda utwardzania i przedłużania paznokci.
511 900 530 lub 0-32 608 42 08 ooo dzieki za wszelkie objasnienia - przydało sie Poszukuje osoby ktora wykonuje specjalistyczne masaze majace na celu wydluzenie nogi ktora z powodu zwyrodnienia stawu biodrowego nieco sie skrocila. Zjedz zupę nie mniej niż jeden raz. Nie będę się tu rozpisywać, jak ktoś chce się dowiedzieć dokładniej, to moje gg jest w stopce [link widoczny dla zalogowanych]
Spłukuje odzywke i susze ciepłym i zimnym powietrzem na zmiane. A zycze wam nawet zeby mnie przegonic. wszystko robią praktykantki: - zadowolona, dziękuję np. Masz rację ULLA takich dziewczyn lub kobiet jest duuużo więcej Ja np. Jestem wielką fanką i naprawdę polecam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tym forum dowiesz sie wszystkiego czego chcesz o wlosach,tam trafilam na fryzjera i wiele jest osob ktore sa za granica.

Klaudia!
[link widoczny dla zalogowanych]
Różnią się kolorem, mają inny odcień zieleni i nie ma na kapsułkach firmowego znaczka !!! to woda zatrzymala sie w organizmie i cycki wam sie powiekszyly heheh odstawcie tabsy a znow bedziec mialy stary rozmiar hehehe jak mozna byc tak glupim i naiwnym ze tabsy powiekszaja cycki too nikt by nie robil operacji plastycznych tylko lykal hormony hehehe naiwne
[link widoczny dla zalogowanych]
kontakt na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak je zetniesz na krótsze to się regenerują
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
K**wa chyba o to chodzi , zeby coś jej zostawić z poprzedniego wyglądu , żeby się czuła jak udoskonalona ona , a nie jak nowy , obcy człowiek

a moge spytac ile wazysz?ja waze....no,ponad 100,po prostu juz jestem zupelnie zalamana,nie wiem jak ja to zrobilam ale przytylam ponad 30 kilo od lisopada [link widoczny dla zalogowanych] Kilka postów wczesniej napisałam abysmy szanowali siebie i swoje wybory.
No tak.. Dziś czeka mnie mała impreska, wic będą grzechy malutkie OBNIŻENIE POPEDU w tym wieku nie jest normalne chociaz prawdopodobne. Ten o który mi chodzi, jest starszy, pamiętam go od dawna. a co to w ogole za pytanie??...kazda ma inna barwe glosu inna skale,wiec chyba drobnym nieporozumieniem jest pytanie ktora lepiej spiewa??kazda na swoj sposob obie maja ladne glosy.... [link widoczny dla zalogowanych]
Ma ukończonych wiele kursów, także zagranicznych. czarna bluzeczka w serek optycznie pomniejszy no tak jak sie ma tradzik to sie siedzi w domu i sie nie wychodzi......sam przejdzie...a dermatolog to na pewno nie pomoze, lepiej przemywac sie uryna......jesli to jest naprawde bardzo nasilony tradzik to nie przejdzie, skore trzeba leczyc. magous - właśnie dziś się o tym przekonałam będąc dosłownie godzinę nad wodą, ciśnienie przy pływaniu jest tak wysokie, że czułam wszystkie szwy.. więc, co wy robicie, że wam zmarchy znikają i cera jak u niemowlaka??? Ja będę zadowolona z utraty 1.5 kg. Wiem ze u mojego znajomego było cos wysyłane do proboszcza jego parafii.
to normalne macica ci sie powieksza tez tak mialam ale lekarz mnie uspokoil
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mówicie, że macie oponki do zgubienia.
bardziej zasyfione, bo nasz mały demonstruje lubi też badać co się stanie, jak wyleje sok na dywan i zrobi się
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gdzie pracuje
[link widoczny dla zalogowanych]
plaska jak decha klatke piersiowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
są sfrustrowani i zdesperowani.
zadzwoń do przybylskiej !hehehe, jacy wy jesteście naiwni każdy jest piękny na swój spopób.oni na takich jak wy robią kaske i mają na operacje plastyczne no wtedy juz wszystko sie zmieni wedle upodobań.
To jest faktycznie problem psychiki czlowieka.

Jak pisałam chcę ukonczyc taki kurs własnie ,ale w Gda nic ciekawego nie organizują..Jesli mam szukać to na co zwracać uwagę? [link widoczny dla zalogowanych] lekarz przepisał mi gynalgim i powiedział że mój partner też sie powinien leczyc co powinie brac partner
Mam zamiar zostac tam min rok. a to znaczy co zmienilas w swoim odzywianiu? Oprocz restylanu jest Juvederm, surgilips o którym duzo się pisze na forum ale nie wiem co to. Jak na tego rodzaju pytanie odpowiedzieć jeśli szuka się tak naprawdę pierwszej pracy? Witaj miałem to samo co ty a pomogło mi to że zmieniłem pracę na lżejszą bez obciążeń kręgosłupa [link widoczny dla zalogowanych]
ja pracuje juz 2 tydzien raczej nie chce odejsc z tamtad ale moze przyjde na kolorek moje gg to 1823496 I nie będę szukać nikogo. Kupiłam magnetyczny za 385 plus 21,50 koszt wysyłki, \ORBITREK MAGNETYCZNY Z PULSEM YK-CT54\. Niefajnie. Niby 4 kg to nie jest tak dużo, ale ja widzę różnicę. Zrobilam test 4 dni temu i byl negatywny- kiedy powinnam zrobic nastepny test? To nie przypadek, ze seksbiznes w Europie opanowaly gangi muzulmanskie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do blizny - słyszałam kilka opinii:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wczesniej blizna miala 1,5 a moze nawet i 2 cm szerokosci, a teraz jest na 1mm!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
A poza tym kolejne usg (Boże, ile można tych usg teraz wykonywać w ciąży?) ustaliło, że termin mam na 4 sierpnia, czyli więc z 27 lipca nici.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem Ci coś ważnego w sprawie tego czego się boisz, myśląc o znajomych..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwsza [link widoczny dla zalogowanych] a latem na rolki.
justus byłaś juz na tym zabiegu i jak bylo ?? Hm,, gruszka nie sluzy do wlewow takich wiekszych, gruszka wlejesz tylko troche i juz cie popedzi! Pewnie, ze jak pojdziesz do dyskoteki, nie spotkasz tam nikogo wartosciowego. 200 zł kosztują,a ktoś na innym (podobnym) topiku polecał sklep \klaudia\ jest w necie (ryłko zresztą też),u nas jest firmowy sklep klaudii,mierzyłam 34,ale jakieś takie szerokie były...noszę rozmiar 34 i kupuję 33,5 ryłki i pasują.... Wyszły bardzo fajnie, bo taki ciemny karmelowotofi blond z jasnobrazowymi pasemkami. [link widoczny dla zalogowanych]
- metronidazol- 2,5 tabletki Trafiłam w ręce Pani Izy - fryzjerki z dośwaidczeniem ,co da się zresztą zauważyć - nie wciska ci kitu , aby tylko jak najwięcej kasy zgarnąć(tak jak inne) , tylko rzeczowo konsultuje dobór koloru, pielęgnację itp.Strzyże również jak na mój gust dobrze i co ważne- jak chcesz ściąć tylko końcówki, to tnie tylko końcówki, a nie 5 cm... Na razie pozostaję ci tylko chodzenie na mszę , napisz jak on się zachowuję jak cię widzi ???? da się tylko polepszyć wyglą blizny. Dzięki za adres stronki Mnie takze poszlo super ,jak zwykle zreszta niedawno mialam tygodniowa glodoweczke ,nie szukalam chetnych i nie zagladalam tu W koncu dla siebie sie ro robi,gdyby temat gdzies byl na gorze to pewnie bym zajrzala. moze i 17 funtow za wszystko ale przez pierwsze 3 miechy potem jest 35 funtow....telewizje z 40 kanalami mam za darmo wystarczy kupic free box..........
a ja naturalne mam jasny brąz, ale już z pół roku farbuję na winnż czerwień.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam kciuki...zobacxzysz ze bedzie dobrze i to nie bedzie zaden walek 1wszy raz sama zagranice wyjezdzasz?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum informacje dla studentw pedagogiki na UO Strona Gwna -> Materiay na zajcia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin